Ne putem reveni la normal, va rog?

Sandra Bullock a fost invitata pe scena pentru a-si primi premiul MTV Generation Award.
Dupa ce presa din toata lumea a vorbit despre despartirea ei de Jesse James si mai apoi despre adoptia lui Louis Bardo. Desi lumea vorbea despre "dezastrul din viata ei privata", Bullock a urcat pe scena MTV in aplauzele unei sali intregi si ajunsa acolo a vrut sa clarifice cateva lucruri legate de articolele aparute in presa. In primul rand a spus ca Sandra nu este moarta si ca toata lumea are celulita. Si a mai subliniat ca face doua dusuri pe zi, contrat tuturor dubiilor oamenilor din presa.



In final, Bullock a salutat prezenta actritei Scarlett Johansson cu un sarut. Bullock nu e la prima astfel de "manifestare afectuasa", pentru ca in 2010 la noaptea "Critics's Choice Movie Awards" a sarutat-o pe Maryl Streep, dupa ce ambele au castigat premiul la categoria "Best Actress".

Finalul discursului Sandrei Bullock a fost demn de o vedete de Hollywood: "OK, acum ca am facut-o si pe-asta, ne putem reveni la normal, va rog? Pentru ca terapia este costisitoare. Vreau sa faceti din nou glume pe seama mea. Nu-mi pasa. Este timpul sa ne revenim la normal...Si putem sa ne gandim la victimele din Golf si sa spune o rugaciune pentru ei". Poate invata si "vedetele noastre" ce inseamna sa iesi cu fruntea sus dintr-un moment totalmente neplacut si care se gaseste nu numai in toate revistele, dar si in toate conversatiile...Sandra is not dead!

5 comentarii:

Mădălina spunea...

M-a uns pe suflet postarea asta!


Chapeau bas, Sandra!

Andreea spunea...

Imi plac oamenii care nu lasa sa se vada ce e in spatele usii de la intrarea casei lor!

Mădălina spunea...

Unii spun că asta ar fi o calitate, demnitatea în suferinţă.Eh!

Andreea spunea...

Eu aprob asta...asta mi se pare demnitate si tarie! Iar atitudinea Sandrei Bullock e demna de o vedeta cu stil!

Mădălina spunea...

Şi d'asta o IUBESC!!!

Trimiteți un comentariu