Dallas, Macarena, Familia Bundy sau lucrurile care mi-au marcat copilaria

Dupa ce am citit un articol pe realitatea.net (http://www.realitatea.net/lista-lucrurilor-care-te-vor-face-sa-te-simti-batran-vezi-foto_844271.html) preluat de pe buzzfeed.com (http://www.buzzfeed.com/mjs538/40-things-that-will-make-you-feel-old?s=mobile) care prezenta lucrurile care au marcat anii 90, m-am gandit sa scriu si despre ce lucruri mi-au marcat mie copilaria.
  
Mi-am dat seama ca am crescut cu trilogia Singur acasa (de departe filmul copilariei mele, stiu si acum replicile si ma uit cand este la televizor de sarbatori), ca am dansat Macarena si Lambada (melodia care a marcat botezul meu) cand eram foarte mica si ma rugam de tata sa danseze si cu mine sau ca ascultam Spice Girls si The Backstreet Boys (eram mica si nu stiam ce este muzica).
  
sursa: wikipedia

Cu totii ne-am uitat la Familia Bundy (Married with Children) care a aparut in aceeasi perioada cu Seinfeld, adica in 1987, iar din 1997 nu au mai aparut episoade noi. Cu alte cuvinte, Familia Bundy a aparut la ei, cand la noi era inca Ceausescu pe TVR. Zilele acestea ma uitam la cat de mult a imbatranit Al Bundy, adica Ed O'Neill, care joaca acum in serialul de la ABC, Modern Family.
sursa: wikipedia
 Aseara am vazut The Romantics, o comedie romantica, usor siropoasa cu Elijah Wood si mi-am dat seama ca nu mai este pustiul din The Lord of the Rings. Nu mai are 18 ani, cat avea cand a primit rolul lui Frodo, are 30 de ani si joaca in seriale tv, acum poate fi vazut in Wilfred, pe FX.
sursa: wikipedia

Liceenii de azi sunt innebuniti dupa Twilight sau Vampires Diaries, dar daca vorbim despre vampiri, cred ca toata lumea se gandeste la celebrul Interview with the Vampire: The Vampire Chronicles. Facut in 1994, filmul ni aducea pe ecran pe atunci pustii Brad Pitt si Tom Cruise. Amandoi au acum peste 40 de ani (Pitt - 47 si Cruise - 48) si au facut de atunci zeci de filme de Oscar si au frant mii de inimi de pustoaice.
sursa: wikipedia

Mai tineti minte Dallas? Acum lumea se uita la telenovele si au de unde alege, dar la inceputul anilor '90, in Romania, toata lumea se uita la Dallas. Serialul a fost difuzat la ei pentru prima data in 1978 si s-a terminat in 1991, evident la noi a aparut dupa ce la ei se terminase. Cred ca a fost primul serial la care m-am uitat si asta pentru ca bunicii mei erau fani. Recunosc ca acum nu mai tin minte mare lucru. Anul trecut, cei de la TNT au anuntat ca pregatesc o varianta noua a acestui serial, oare o sa mai prinda?
sursa: wikipedia

Daca ma gandesc bine, inca se danseaza Macarena sau Lambada, familia Bundy inca mai are telespectatori, Victoria Beckham inca mai este pe prima pagina a revistelor, de Brad Pitt nici nu mai vorbesc pentru ca in fiecare zi vad pe net o stire despre el. Deci, pot sa spun ca lucrurile care mi-au marcat copilaria inca sunt "la moda". Ma intreb ce vor scrie copilasii de acum peste 10-20 de ani cand se vor gandi la copilaria lor.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu