Priveste intotdeauna in fata

Anatomy of a Breakup este un scurt metraj perfect realizat de Judi Minor. O distributie formata din Kate Walsh, Chris Bauer, Phyllis Somerville, pe care as cataloga-o ca fiind una plina de naturalete, simplitate, realism, trairi sau toate ingredientele pe care un actor trebuie sa le aiba, mai ales in cazul unui film cu o durata mai mica de 10 minute. 
O poveste pe care toata lumea ajunge sa o traiasca: "cum sa spui GATA" sau cum si mai ales cand sa te decizi ca e timpul sa privesti inainte.  Judi Minor reuseste sa puna totul intr-o forma clara si simpla, de aceea, filmul pare atat de curat.
Imi place foarte mult Kate Walsh. Are un quelque chose care te atrage ca un magnet. Poate ca asa se explica ideea geniala a celor de la ABC de a o scoate din Grey's Anatomy pentru a-i creia propriul serial, Private Practice ... si nu au gresit cu nimic, dar la ei se poate gasi intotdeauna reteta succesului!


Anatomy of a Breakup un scurt metraj care a reusit sa-mi spuna si sa-mi transmita intreaga poveste, mult mai bine decat ar fi putut-o face in doua ore, asta numesc eu scurt si la obiect.

2 comentarii:

Suflet naiv spunea...

Uite inca un scurt metraj minunat http://www.youtube.com/watch?v=uy0HNWto0UY&fmt=18

Andreea spunea...

Si asta e minunat, in latura sa educativa http://www.youtube.com/watch?v=RpjHSiQLPmA&feature=related.
Sunt multe interesante, dar cel pe care l-am postat mi-a placut mult pentru ca la un scurt metraje este mai rara constructia bazata pe dialog. Si imi place simetria celor doua povesti si cum se intersecteaza ele la final ...

Trimiteți un comentariu