Realitatea bate Filmul

Am fost la prima seara de TIFF: "Cinema in Parc"- Proiectii open air de senzatie si de senzatie a fost! Proiectul e realizat in colaborare cu Primaria Sectorului 1, asadar locatia este Parcul Bazilescu sau mai bine zic, un asa numit teatru de vara parasit. Recunosc ca nu mi s-a parut deloc urat parcul.
Pana sa inceapa proiectia m-am luptat cu tantarii, asta pentru ca inca astept sa se vada rezultatele proiectului de lupta impotriva lor realizat de Primaria Capitalei.
Primul film al acestui festival a fost "Eu cand vreau sa fluier, fluier".

Incepe filmul, desi recunosc ca sunetul nu era cel mai bun. Dupa zece minute (nu vreau sa-l desfiintez pentru ca nu am vazut decat zece minute din el, asa ca nu o sa vorbesc deloc despre el), se aude un barbat tipand: "Nu mai e niciun film" si care isi tot baga organul. Multa lume agitata. Barbatul mai era cu un alt tip, niciun cu o statura impunatoare, ambii imbracati in alb, probabil ca sa le accentueze bronzul. Cel care tipa avea o SABIE, poate ca voia sa se semene cu Sinan Pasa. "Nu mai e niciun film" si da cu sabia in videoproiector.
BGS-ul nici macar nu s-a vazut in acest timp. Asa ca ne simtim extrem de protejati, vorba aia "Stati linistiti, BGS-ul vegheaza!". Cei doi pleaca. Pe ecran nu se mai vedea nimic, desi sonorul filmului continua.

Asa ca am vazut si ce inseamna experientele astea de senzatie! Multumesc TIFF: "Cinema in Parc"- Proiectii open air de senzatie si mai ales Primaria Sectorului 1 pentru o organizare de senzatie, pentru o locatie de senzatie, pentru o seara de senzatie!
Parca traiam in Bucuresti, capitala Romaniei, o tara europeana...asa ca oare de ce sa ma mir ca vin oameni cu sabiile sa opreasca niste proiectii de film.
Corect: o alta obtiune de vazut un film in oras in afara de mall sau cinematograf nu exista.

Detalii despre eveniment aici: http://www.facebook.com/?sk=messages#!/note.php note_id=404043528989&id=344764753746&ref=mf .

2 comentarii:

Cumpariluzii spunea...

Am scris si eu despre festival anul trecut . L-am intitulat "Filme sub clar de luna cu aroma de rom" . Am sperat ca anul acesta sa mute locatia din Parcul Bazilescu. Se pare insa ca nu-i intereseaza prea mult. Pacat. Singurul lucru bun , e ca poti sta intons pe iarba si sa vezi avioanele care trec foarte aproape de sol :)

http://cumpariluzii.wordpress.com/?s=tiff

Cumpariluzii

Andreea spunea...

anul asta nu statea pe iarba, ci pe scaune albe(ca cele din Piata X in timp de concerte) ... oricum sincer m-a dezamagit enorm!

Trimiteți un comentariu