Oana Pellea si Chestionarul lui Proust

Revista Yorick s-a gandit sa se joace cu Chestionarul lui Prosut, pe care ei il considera o forma simpla si putin dura de a te face sa spui adevarul… In numarul 33 al acestei reviste, Oana Pellea a intrat in joc si iata ce a iesit!

1. Principala mea trasatura.
Nu stiu.
2. Calitatea pe care imi doresc s-o descopar la un barbat.
Umorul.
3. Calitatea pe care imi doresc s-o descopar la o femeie.
Umorul.
4. Ce pretuiesc cel mai mult la prietenii mei.
Pe ei.
5. Principalul meu defect.
Sunt incapatanata.
6. Ocupatia mea preferata.
Sa rad.
7. Fericirea asa cum o visez.
Sa fiu cu cei ce ii iubesc.


8. Care ar fi cea mai mare nefericire.
Sa-i pierzi pe cei ce ii iubesti.
9. Locul unde as vrea sa traiesc.
Pe mal de apa.
10. Culoarea mea preferata.
Negrul.
11. Floarea mea preferata.
Floarea miresei.
12. Pasarea mea preferata.
Vrabiuta.
13. Prozatorii mei preferati.
Gogol, Cehov, Dostoievski.
14. Poetii mei preferati.
Nichita, Eminescu, Poe.
15. Eroii mei preferati din literatură si din viata reala.
Tata.
16. Eroinele mele preferate din literatura si din viata reala.
Mama.
17. Compozitorii mei preferati.
Mozart.
18. Pictorii mei preferati.
Leonardo
19. Ce urasc cel mai mult.
Prostia si Rautatea.
20. Darul pe care as vrea sa-l am.
Sa pot zbura.
21. Cum as vrea sa mor.
Zambind.
22. Greselile care-mi inspira cea mai mare indulgenta.
Cele facute din timiditate.
23. Deviza mea.
Nu am
24. Starea mea de spirit actuala.
Foarte buna

Tot in acest numar, un interviu cu Oana Pellea care ne spune ca "Pe scenă sunt eu de-adevăratelea", aici tot interviul: http://yorick.ro/oana-pellea-pe-scena-sunt-eu-de-adevaratelea/

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu