Fata merge pe jos...



Fata care merge pe jos ... a ajuns vineri, 23 octombrie 2009, la ceainaria Carturesti!
Alexandra Hristov a prezentat spectacolul "LAVMITENDER" unor oameni care s.au inghesuit in mica ceainarie calduroasa, deloc incapatoare, dar plina de fete zambitoare la auzul unor melodii cu iz de poveste pictata. Am incercat sa aud ceva din afara camerei unde se ingramadeau toti oamenii si recunosc am dedus melodii cantate de Alexandrina, spre norocul meu am vazut concertul ei din Silver Church si recunosc ma impresioneaza cu aerul ei de artist pur.



La final, cand lumea iesea, am intrat sa admir din picturile ei. Fata care mergea pe jos se regaseste in tablourile ei fie alaturi de un cer roz sau albastru, fie alaturi ce iepurasi, dar de fiecare data fata fetei iti spune ceva, iti transmite o stare, un sentiment ce te face sa zambeste, sa.ti placa.
Sa mai amintesc ca m.am uitat dupa Andrei Gheorghe si Mitos Micleusanu care au fost invitatii speciali ai evenimentului.
Frumos! La mai dese si multe astfel de evenimente pentru un artist talentat.Bravo Alexandrina Hristov!

1 comentarii:

Theia spunea...

Alexandrina e, intr-adevar, altceva.

Trimiteți un comentariu