Din ciclul: Aplauze, Aplauze, Aplauze

"Oscar si tanti Roz" montat de catre Chris Simion la teatul Bulandra, sala Toma Caragiu este, fara doar si poate, un spectacol emotionant care-l pune pe spectator sa reflecteze la ce inseamna sau ce mai inseamna sau ce ar trebui sa insemne viata pentru el!
Povestea unul copil, Oscar care invata sa traiasca atunci cand mai are doar 12 zile din viata este, in fapt, povestea noastra, a tuturor, insa poate noi avem mai mult noroc. Indiferent de pozitia in care ne-am afla cred ca ne-ar prinde bine sa avem prin preajma o "tanti Roz" care sa invete sa rada, sa zambeasca, sa traiasca pentru ca noi sa putem invata asta, fie si inventandu-si un trecut glorios in lumea wrestlingului.


Spectacolul merita cu siguranta toate aplauzele si chiar lacrimile pe care publicul in picioare i le acorda la fiecare reprezentatie. Fiecare element din ecuatie s-a dovedit a fi cel potrivit. Este cel mai important proiect al lui Chris Simion si cred ca a inceput cu dreptul aceasta colaborare cu lumea "teatrului profesionist".
Toata lumea vorbeste despre revenirea Oanei Pellea pe scena de la Bulandra cred insa ca nu a plecat nicaieri, asta pentru ca Scaunele in care joaca senzational impreuna cu Razvan Vasilescu au intotdeuna sala plina. 
"Oscar si tanti Roz" reprezinta un amestect perfec de talent actoricesc. Oana Pellea este o tanti Roz perfecta care trece de la o stare la alta, de la ras catre lacrimi intr-o maniera pe care numai ea poate s-o faca. Iar momentul in care personajul ei vorbeste despre mama sa ca fiind persoana pe care a vazut-o sa moara fericita este cel putin foarte emotionant si plin de sensibilitate si traire.


The Cranberries canta pentru Oscar si tanti Roz
Marius Manole se contopeste cu Oscar si face un rol riguros si plin de energie, traire, traversare de emotii si stari. Jocul foarte bun pe care il face actorul duce la disparitia diferentei intre varsta sa biologica si cea a personajului sau.
Cel mai mult m-a bucurat evolutia Cristinei Casian care este o descoperire pentru mine. Fara al sau personaj, Bacon si momentele muzicale foarte bine alese, toata melodiile fiind de la trupa The Cranberries care vine in Romania pe 20 iulie, spectatorul probabil ar fi plans de la inceputul pana la finalul piesei.



Trebuie sa ai mai mult decat curaj si incredere in "produsul tau" pentru a avea reprezetatii in cinci zile, pe 21, 22,24,25 si 30 martie inaine de premiera oficiala care o sa aiba loc pe 10 si 11, trebuie sa CALITATE, iar "Oscar si tanti Roz" are!

P.S. Mi-a placut sa vad regizorul piesei foarte implicat si in organizare, Chris Simion a fost peste tot - la bilete, in sala- inainte c-a spectacolul sa inceapa. Si ideile cu programul pe care l-ai primit la intrare si cu pianistul care le canta spectatorilor care asteptau sa intre in sala pentru spectacol au fost originale, ingenioase si de aplaudat!

P.S. Mo (lara), mi-ai zis sa scriu despre piesa...am fost, am plans, am aplaudat (asta am facut impreuna), am scris!

1 comentarii:

lara spunea...

și ce am mai plâns...
deocamdată scriu doar atât pentru că timpul nu prea e de partea mea...vor reveni.

Trimiteți un comentariu