Ceremonie cu Globuri de Aur

oaptea trecută au fost decernate premiile oferite anual de membrii Asociaţiei Presei Străine de la Hollywood. Gazda din această noapte a premiilor a fost Ricky Gervais, unul dintre cei mai apreciați comedianți britanici, care a avut din nou o intervenție spumoasă, asta dupa ce în 2008 l-a ironizat pe Steve Carell la Premiile Emmy.



Marele câștigărot al serii a fost James Cameron cu al său film Avatar. Filmul uimește și încântă prin efecte, dar povestea inexistentă și acuzată că este copiată după Pocahontas, clișeele americane și criticile legate de discriminarea rasială, toate acestea mă fac să cred că bugetul IMENS, de mai bine de jumătate de miliard de euro, a fost stat la baza câștigării premiilor pentru ”Cel mai bun regizor” și ”Cel mai bun film- Drama”.
Premiile pentru ”Cea mai bună actriță într-un rol principal -Comedie sau Musical și Dramă” m-au bucură cu adevărat! Dacă pentru comedie a câștigat Meyl Streep, pentru dramă, premiul i-a fost înmânat actriței Sandra Bullock. Meryl Streep a devenit campioana Globurilor de Aur, după ce aseară a câștigat cel de-al șaptelea trofeu de acest gen. La această categorie marea perdantă a fost Meryl Streep cu rolul din It's Complicated, iar marea câștigătoare a fost Meryl Streep cu rolul din Julie and Julia.



Sandra Bullock a fost de curând desemnată actrița cu cel mai bun box office al anului pentru filmele The Proposal - rol pentru care a fost nominalizată la categoria ”Cea mai bună actriță într-un rol principal într-un film de Comedie” și The Blind Side - drama care i-a adus și Globul de Aur de aseară. Precum am mai scris pe blog, această actriță merită mult mai multe roluri bune, ofertante, în filme care să depășească clișeele americane.




Premiile de aseară au avut parte și de un standing ovation pentru regizorul Martin Scorsese. Acesta este omul film, precum a spus și Robert De Niro aseară, ”Martin lucrează film, mănâncă film, face chiar sex cu filmul ... Trăiește Film!”.



3 comentarii:

lara spunea...

eu am fost un pic dezamăgită.

Andreea spunea...

Eu am fost dezamagita de cine a castigat la categoria cel mai bun film de comedie...clar trebuia sa castige Julie and Julia!

Anonim spunea...

Wow!Frumoasă schimbare ( tema nouă!)!!!

Şi eu am fost printre cele care s-au bucurat la decernarea Globurilor Sandrei Bullock şi lui Meryl Streep.
Şi chiar am fost impresionată de excursul în istoria cinematografiei prezentat de "Marty" Scorsese în momentul premierii sale. A dat un pic de clasă evenimentului ...


Să aşteptăm şi Oscarurile :)


Mădălina

Trimiteți un comentariu